Egeli Gazete

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin’i 3-2 mağlup etti

2026 Voleybol Milletler Ligi’nin Ankara’da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin’i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12’lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz’da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin’i 3-2 mağlup etti
Haberler / Spor
22 Haziran 2026 Pazartesi 08:23

2026 Voleybol Milletler Ligi’nin Ankara’da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin’i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12’lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz’da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.

 

Salon: Ankara

Hakemler: Ovuka Sinisa (Bosna Hersek), Koutsoulas Michail (Yunanistan)

Türkiye: Berka Buse Özden, Yaprak Erkek, Elif Şahin, Melissa Vargas, İlkin Aydın, Sinead Jack, Gizem Örge (L), (Cansu Özbay, Hande Baladın, Eylül Akarçeşme Yatgın, Defne Başyolcu, Saliha Şahin)

Başantrenör: Daniele Santarelli

Çin: Yushan Zhuang, Xin Tang, Zixuan Zhang, Zhongnan Guo, Aoqian Wang, Chenxuan Li, Mengjie Wang (L), (Yuhan Dong, Yuanyuan Wang, Shengyu Xie, Xiangyu Gong, Houyu Chen, Feifan Ni, Shuming Yang)

Başantrenör: Cai Bin

Setler: 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12

Süre: 157 dakika

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete