Egeli Gazete

Adnan Menderes Havalimanı’na araç bırakacaklar dikkat: Otoparkların önemli bir bölümü kapatıldı

Adnan Menderes Havalimanı’nda güneş enerjisi santrali çalışmaları nedeniyle otoparkların önemli bir bölümü kapatıldı. Havayolu şirketleri müşterilerine gönderdiği mesajlarla havaalanını kullanacak yolcuları otopark konusunda uyardı.
Adnan Menderes Havalimanı’na araç bırakacaklar dikkat: Otoparkların önemli bir bölümü kapatıldı
Haberler / Güncel
27 Ocak 2025 Pazartesi 11:52

Havayolu şirketlerinden gönderilen mesajlarda, “Adnan Menderes Havalimanı TAV Otoparkı'nda devam eden GES (Güneş Enerjisi Santrali) çalışmaları nedeniyle açık ve kapalı otoparklar, 2025 yılının Nisan ayına kadar kontrollü bir şekilde kısmen kullanıma kapatılmıştır. Havalimanına ulaşımınızı planlarken otopark alanlarının kısıtlı olabileceğini göz önünde bulundurmanızı ve alternatif ulaşım yöntemlerini değerlendirmenizi tavsiye ederiz”

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete