Havayolu şirketlerinden gönderilen mesajlarda, “Adnan Menderes Havalimanı TAV Otoparkı'nda devam eden GES (Güneş Enerjisi Santrali) çalışmaları nedeniyle açık ve kapalı otoparklar, 2025 yılının Nisan ayına kadar kontrollü bir şekilde kısmen kullanıma kapatılmıştır. Havalimanına ulaşımınızı planlarken otopark alanlarının kısıtlı olabileceğini göz önünde bulundurmanızı ve alternatif ulaşım yöntemlerini değerlendirmenizi tavsiye ederiz”