Egeli Gazete

AK Partili Hasan Ünal'dan belediyeye mali çıkış: Belediyeyi yönetemeyenler, Karşıyaka’yı da tüketiyor

Karşıyaka Belediyesi’nde mali sorunlar devam ediyor. İşçilere maaş ödemelerinde yaşanan sıkıntıların ardından, belediye yönetimi memurlara verilen sosyal denge tazminatlarının önümüzdeki aylarda ödenemeyebileceğini açıkladı. AK Parti Karşıyaka Belediye Meclis Üyesi ve Grup Başkanvekili Hasan Ünal, "Belediyeyi yönetemeyenler, Karşıyaka’yı da tüketiyor" dedi.
AK Partili Hasan Ünal'dan belediyeye mali çıkış:  Belediyeyi yönetemeyenler, Karşıyaka’yı da tüketiyor
Haberler / Yerel Yönetimler
9 Ağustos 2025 Cumartesi 13:47

Karşıyaka Belediyesi’nde mali sorunlar devam ediyor. İşçilere maaş ödemelerinde yaşanan sıkıntıların ardından, belediye yönetimi memurlara verilen sosyal denge tazminatlarının önümüzdeki aylarda ödenemeyebileceğini açıkladı.

AK Parti Karşıyaka Belediye Meclis Üyesi ve Grup Başkanvekili Hasan Ünal, yaptığı açıklamada durumun belediyecilikte “yönetim zafiyetinden” kaynaklandığını savundu. Ünal, belediyenin 3,5 milyar TL’yi bulan SGK ve vergi borcu bulunduğunu belirterek, “Bu borç uzun yıllardır büyüyerek geldi. ‘Hükümet destek vermiyor’ açıklamaları gerçeği yansıtmıyor” ifadelerini kullandı.

"KARŞIYAKA'YI TÜKETİYOR"

Ünal, işçilere maaş ve memurlara tazminat ödenememesini eleştirerek, “Kültür merkezlerinin SGK’ya borç karşılığı devredildiğini biliyoruz. Belediyeyi yönetemeyenler, Karşıyaka’yı da tüketiyor” dedi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete