Egeli Gazete

Alsancak’ta çöp krizi: Sendika çöplerin toplanmasına izin vermedi

İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı bazı çalışanlar, Konak Belediyesi’ne ait araçlarla Kordon’da temizlik çalışması başlattı. Bu girişime, grevde olan sendika üyeleri müdahale etti. İki grup arasında gergin anlar yaşandı.
Haberler / Güncel
1 Haziran 2025 Pazar 16:33

İzmir’in Konak ilçesinde süren temizlik işçileri grevi nedeniyle bazı bölgelerde çöp birikintileri oluştu. Kordon ve çevresinde toplanamayan atıklar için İzmir Büyükşehir Belediyesi harekete geçti. 

Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı bazı çalışanlar, Konak Belediyesi’ne ait araçlarla Kordon’da temizlik çalışması başlattı. Bu girişime, grevde olan sendika üyeleri müdahale etti. İki grup arasında gergin anlar yaşandı. Olay, çöp toplama ekiplerinin bölgeden çekilmesiyle sona erdi. 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete