Egeli Gazete

Altınordu Teknik Direktörü Eroğlu: Ümraniyespor'u sahamızda yenmek zorundayız

Altınordu Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, pazar günü lider Ümraniyespor ile zorlu bir karşılaşma oynayacaklarını belirterek, “Sahamızdaki maçtan 3 puanla ayrılmak zorundayız” dedi.
Haberler / Spor
20 Ekim 2021 Çarşamba 13:01
TFF 1. Lig’de pazar günü Bornova Aziz Kocaoğlu Stadı'nda lider Ümraniyespor'u konuk edecek olan Altınordu’da karşılaşmanın hazırlıkları devam ediyor. Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu yönetiminde, İsmet Orhunbilge Tesisleri'nde yapılan çalışmada, ısınma hareketlerinin ardından Ümraniyespor maçına yönelik taktik ağırlıklı idman gerçekleştirdi. Rakiplerinin lige iyi başlangıç yaptığını hatırlatan Altınordu Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, "Sezon başında favori kim diye sorduklarında ben Ümraniyespor’u söylemiştim. Ümraniyespor, geçen sezonun ikinci yarısındaki kadronun yüzde 80’ini koruyarak lige başladı. Oturmuş kadrolarının sonuçlarını aldılar ve lige iyi bir başlangıç yaptılar. Başarılı bir sezon geçiriyorlar. Rakibimizin gücünü biliyoruz ama biz de güçlü takımız. Sahamızda bir kazanma alışkanlığımız var onu devam ettirmek istiyoruz. Kendi oyun sistemimizi maçın tamamına yaydığımızda karşılaşma onlar adına da kolay olmayacak. Sahamızdaki maçtan 3 puanla ayrılmak istiyoruz, kazanmak zorundayız” diye konuştu.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete