Egeli Gazete

Anayasa Mahkemesi'nin yeni başkanı Kadir Özkaya oldu

Anayasa Mahkemesi yeni başkanını seçti. Görev süresi 20 Nisan’da dolacak olan mevcut başkan Zühtü Arslan’ın yerine Kadir Özkaya seçildi. Kadir Özkaya, 15 üyenin 9’unun oyunu aldı.
Anayasa Mahkemesi'nin yeni başkanı Kadir Özkaya oldu
Haberler / Türkiye
21 Mart 2024 Perşembe 11:04

Anayasa Mahkemesi (AYM) yeni başkanını seçti. Yüksek Mahkeme'nin yeni başkanı Kadir Özkaya oldu.

Mevcut başkan Zühtü Arslan’ın görev süresinin 20 Nisan’da dolacak olması nedeniyle Genel Kurul’da bugün başkanlık seçimi yapıldı.


Genel Kurul’da Başkan Zühtü Arslan ile iki başkanvekilinin de arasında bulunduğu 15 üye oy kullandı. Arslan dışında tüm üyelerin doğal aday olduğu seçimde gizli oy kullanıldı.


9 üyenin oyunu alan Kadir Özkaya yeni başkan seçildi.


YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete