Egeli Gazete

Ankara Çayırhan'da kendilerini madene kapatan 500 madencinin eylemi sürüyor

Ankara Çayırhan Termik Santrali madencileri, özelleştirilme sebebiyle işsiz kalacakları endişesiyle dün eylem başlattı.
Ankara Çayırhan'da kendilerini madene kapatan 500 madencinin eylemi sürüyor
Haberler / Türkiye
21 Kasım 2024 Perşembe 17:24

Ankara Çayırhan Termik Santrali madencileri, özelleştirilme sebebiyle işsiz kalacakları endişesiyle dün eylem başlattı.

Ankara’nın Nallıhan ilçesinde bulunan Çayırhan Termik Santrali'de çalışan 500 madenci, özelleştirmeye karşı kendilerini maden ocağına kapattı.

Madenin özelleştirilmesi yaklaşık 1,5 ay önce gündeme gelmişti.

Özelleştirmeye karşı çıkan işçiler işsiz kalma endişesi yaşıyor.

Türkiye Maden İşçileri Sendikası Çayırhan Şube Sekreteri Selim Arslan, madende 2.100 işçinin çalıştığını söylüyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete