Egeli Gazete

Aracından inip intihar etti

Denizli'de otomobilinden inip yol kenarındaki banka oturan bir kişi, silahla kendini vurdu.
Aracından inip intihar etti
Haberler / Güncel
5 Ekim 2025 Pazar 07:36

Denizli'nin Merkezefendi ilçesi Çakmak Mahallesi'nde meydana gelen olayda, 20 AYB 66 plakalı otomobili ile seyir halindeyken aracını sağa çekip yol kenarında bulunan banka oturan 48 yaşınndaki C.A, yanında bulunan silahla intihar etti. Silah sesini duyan çevredeki vatandaşlar durumu 112 Acil Sağık ve polis ekiplerine ihbar etti. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin kontrollerinin ardından C.A'nın olay yerinde hayatını kaybettiği belirledi.
Haberi alıp olay yerine gelen C.A'nın yakınları gözyaşı döktü. 

C.A'nın cansız bedeni otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete