Egeli Gazete

Ardahan'ın Göle ilçesi buz kesti: Eksi 32,3

Sibirya soğuklarının etkili olduğu Ardahan, kış sezonunun en soğuk gecelerinden birini yaşadı. Ardahan'ın Göle ilçesi eksi 32,3 derece ile bölgenin en soğuk ilçesi oldu. Ağaçlarda ve çatılarda buz sarkıtları oluştu.
Ardahan'ın Göle ilçesi buz kesti: Eksi 32,3
Haberler / Türkiye
29 Ocak 2025 Çarşamba 11:52

Kar yağışının etkisini kaybettiği bölge Sibirya soğuklarına teslim oldu. Bölge, kış mevsiminin en soğuk gecesini yaşadı.Meteoroloji verilerine göre bölgede en düşük hava sıcaklığı Ardahan'ın 2 bin 30 rakımlı Göle ilçesinde sıfırın altında 32,3 derece olarak ölçüldüSoğuk hava Ardahan merkez ve diğer ilçelerinde de etkili oldu. Meteoroloji ölçümlerine göre dün gece Ardahan'da en düşük sıcaklık eksi 23,7 derece olarak belirlenirken, Damal'da eksi 18, Göle'de eksi 32,3, Hanak'ta eksi 23,6, Posof'ta ise eksi 12 derece olarak tespit edildi.Sürücüler, park halindeki araçlarını çalıştırmak için uzun süre uğraştı. Ağaçlar, kırağıdan beyaza bürünürken, çeşmeler buz tuttu, uzun sarkıtlar oluştu.Donan araçlarını çalıştırmak için uzun uğraşlar veren bazı vatandaşlar, "Kış kendisini iyiden iyiye hissettiriyor. Şu anda yaşamak çok zor, sabah saatlerinde çalışmayan araçlarımızı takviye yaparak çalıştırabiliyoruz" dedi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete