CHP İzmir İl Başkanı Şenol Aslanoğlu ve İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay arasında soğukluk olduğu gündeme gelmişti. Bugün ortak basın toplantısı düzenleyen ikili "Aramızda bir sorun yok" diyerek iddiaları yalanladı.
"YAPILACAK ÇALIŞMALARI BİRLİKTE PLANLIYOURUZ"
Aslanoğlu,“Büyükşehir Belediye Belediye Başkanımıza teşekkür ediyoruz. Dönem dönem örgütte buluşarak, il yönetimiyle buluşarak, ilçe başkanlığıyla buluşarak hem geçmiş dönemin yapılan işlerinin üzerinden geçiliyor. Bizleri bilgilendiriyor. Sağ olsun. Hem de gelecek dönemde örgütümüzle birlikte yapılacak çalışmaları birlikte planlıyoruz. Dün büyükşehir belediye başkanımızla birlikte İstanbul'da hukuksuzluğa karşı adaletsizliğe karşı birlikte haykırmıştık. Bundan sonra da İzmir'de ve Türkiye'de bu tür adaletsizlikler olmasın diye de birlikte mücadele etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
"ARAMIZDA SORUN YOK"
Sözü alan Başkan Tugay, "Ben İzmir'de siyasi görüşü ne olursa olsun seçimde kime oy vermiş olurlarsa olsunlar herkesin belediye başkanıyım. Belediye başkanı olarak görevimi o şekilde yapıyorum. Ama tabii ki benim ait olduğum, bir parçası olduğum ve onları temsil ettiğim bir siyasi partimiz olan Cumhuriyet Halk Partisi var. Bütün il yöneticilerimizin bir arada olduğu kadın kolları ve gençlik kolları başkanımızın bir arada olduğu bir ortamda genel bir değerlendirme uygun düşündüğümüz için bugün böyle bir buluşma gerçekleştirdik. Diğer taraftan zaman zaman basında il başkanımızla ilgili benim sanki farklı bir niyetim varmış falan gibi haberler var. Bunlar kesinlikle doğru değil. Bunu da burada ifade etmek istedim. Onun için de bu ziyareti yaptım. Biraz önce yaptığımız toplantıda söyledim. Bütün il yöneticilerimiz, kadın kolları başkanımız, gençlik kolları başkanımız, tabii en başta il başkanımız şu anda bizi temsil etmede kesinlikle sorunsuz bir şekilde başarılıdırlar. Ve ben onlarla siyasi anlamda bir bütün olarak bundan sonraki dönemde normal il kongresi olana kadar çalışmaya devam edeceğim. Sorunumuz olmadığını bilmenizi isterim. Bu benim için önemli. Bunu bütün kamuoyunun bilmesini, bütün parti örgütümüzün bilmesini özellikle önemli buluyorum. Çünkü biraz önce aşağıda hep beraber konuştuk. Önümüzde olacak genel seçime tam bir birlik, beraberlik içerisinde tamamıyla Cumhuriyet Halk Partisi'nin başarısına odaklanarak çalışacağız. Yani bizim içimizde böyle bir ayrılık yok ve olmayacak. Önümüzdeki günlerde ilçe ziyaretleri de yapacağım. Orada da ilçe başkanlıklarımızı da ziyaret edeceğim. Onlara da aynı şeyi söyleyeceğim. İnanıyorum Cumhuriyet Halk Partisi önümüzdeki yerel seçimde iktidar olacak. Ve o iktidar için en büyük katkıyı veren illerden birisi de İzmir olacak. Ziyaretin sebebi budur. Yaptığımız görüşme sonrasında il yönetimimizin de aynı duygu ve düşünce içerisinde olduğunu görmekten büyük bir mutluluk duyduk. Teşekkür ederim” diye konuştu.