Egeli Gazete

Bakan Işıkhan: 'En borçlu Belediyeler CHP’ye ait'

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan bugün yaptığı açıklamada Ankara, İstanbul, İzmir Büyükşehir Belediyeleri'nin ve beraberinde 3Büyükşehir Belediyesi'nin de SGK'ya borçlarını ödemediğini belirterek, “En borçlu belediyeler CHP’ye ait “ dedi. 
Bakan Işıkhan: 'En borçlu Belediyeler CHP’ye ait'
Haberler / Türkiye
26 Mart 2024 Salı 16:10

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan bugün yaptığı açıklamada  Ankara, İstanbul, İzmir Büyükşehir Belediyeleri'nin ve beraberinde 3Büyükşehir Belediyesi'nin de SGK'ya borçlarını ödemediğini belirterek, “En borçlu belediyeler CHP’ye ait “ dedi. Işıkhan, açıklamalarına “Ankara Büyükşehir Belediyesi şirketleriyle birlikte SGK’ya en borçlu belediye” diye konuştu. 


Ankara Büyükşehir Belediyesi, iflas bayrağını çekmiş vaziyettedir
Işıkhan'ın açıklamasının tamamı şöyle,

 "Şu anda Türkiye genelinde, Sosyal Güvenlik Kurumu’muza en borçlu 5 Belediye’nin tamamı CHP belediyelerine ait. Ankara Büyükşehir Belediyesi prim borçlarını dahi devlete ödeyemiyor. 5 yıl önce 200 milyon olan borç bugün 4,5 milyar olmuştur, Büyükşehir Belediyesinin prim borcu, son 5 yılda 20 katına çıkmış durumda. Ankara Büyükşehir Belediyesi, iflas bayrağını çekmiş vaziyettedir. İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İzmir Büyükşehir Belediyesi ve diğer CHP'li belediyeler de aynı durumda. Al birini vur ötekine. Bu borçlar, belediyelerin öncelikli olarak devlete ödemesi gereken belediye işçilerinin sigorta prim borçlarıdır" dedi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete