Egeli Gazete

Bakan Koca: Çanakkale'deki depremi Bursa'dan hisseden bir kişi 2. kattan atlayarak hayatını kaybetti

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Çanakkale Yenice’de meydana gelen depremde Bursa’nın Nilüfer ilçesinde yaşayan bir vatandaşın korkudan ikinci kattan atladığını ve kaldırıldığı hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybettiğini açıkladı.
Bakan Koca: Çanakkale'deki depremi Bursa'dan hisseden bir kişi 2. kattan atlayarak hayatını kaybetti
Haberler / Türkiye
5 Mart 2024 Salı 09:53

Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Bu akşam Çanakkale Yenice’de meydana gelen; Çanakkale’nin yanı sıra Balıkesir ve İstanbul’da da hissedilen 4.9 büyüklüğündeki depremde Bursa’nın Nilüfer ilçesindeki bir vatandaşımız, korku sebebiyle ikinci kattan atlayarak ağır yaralanmış; ambulansla kaldırıldığı Çekirge Devlet Hastanesinde yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetmiştir. Kendisine Allah’tan rahmet, ailesine başsağlığı diliyorum. Allah hepimizi afetlerden korusun” ifadelerini kullandı.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete