Balçova Belediyesi’ne bağlı 60 yaş üstü bireylere hizmet veren Olgun
Gençlik Merkezi’nin satranç kursuna katılan kursiyerlerle, semt
evlerinin satranç kursuna katılan ilkokul öğrencileri, düzenlenen
turnuvada karşı karşıya geldi. İki kuşak birbirine rakip olurken
çekişmeli müsabakaların yanı sıra keyifli anlar yaşandı. Merkezin
uzmanları, iki kuşağın kaynaşması amacıyla düzenledikleri etkinliğin
her iki gruba da moral açısından iyi geldiğini ifade ettiler. Turnuvada
dereceye girenlere madalya takılırken tüm katılımcılara hediyeler
verildi. Ödül törenine katılan Belediye Başkan Yardımcısı Bora Er,
turnuvada ter döken 18 kursiyeri tebrik etti.