Egeli Gazete

Başkan Soyer açıkladı: 2026 Botanik Exposu İzmir’de yapılacak

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, görevdeki ilk 550 gününün değerlendirmesini kentin farklı kesimlerinden temsilcilerin davet edildiği bir toplantıyla yaptı. Soyer, Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezindeki toplantıda İzmir için önemli bir müjde verdi. 2026 yılında yapılacak Botonik Exposu’na İzmir’in ev sahipliği yapıcağını açıklayan Soyer, “Tüm dünyadan milyonlarca ziyaretçi İzmir’de buluşacak. Bu etkinlik İzmir için 2030 Exposuna ev sahipliği için de önemli bir deneyim olacak” dedi.
Haberler / Yerel Yönetimler
22 Ekim 2020 Perşembe 21:10
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, görevdeki ilk 550 gününün değerlendirmesini kentin farklı kesimlerinden temsilcilerin davet edildiği bir toplantıyla yaptı. Soyer, Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezindeki toplantıda İzmir için önemli bir müjde verdi. 2026 yılında yapılacak Botonik Exposu’na İzmir’in ev sahipliği yapıcağını açıklayan Soyer, “Tüm dünyadan milyonlarca ziyaretçi İzmir’de buluşacak. Bu etkinlik İzmir için 2030 Exposuna ev sahipliği için de önemli bir deneyim olacak” dedi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete