Egeli Gazete

Başkan Tugay, Metro ve İZBAN'daki sorunlara ilk günden el attı: Raylı sistemde şafak mesaisi

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Dr. Cemil Tugay, İZBAN’da yolculuk etti. 
Haberler / Güncel
3 Nisan 2024 Çarşamba 09:57
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Dr. Cemil Tugay, İZBAN ve metro ile yolculuk yaparak hem vatandaşları şaşırttı hem de onlarla sohbet etti.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, sosyal medya üzerinden gelen şikayetler üzerine bugün saat 07.00’da toplu taşımaya bindi. İlk olarak Karşıyaka Şemikler durağından İZBAN’a binen Tugay İzmirlilere yol arkadaşlığı yaparak, aktarma merkezinde vatandaşların sorunlarını dinledi. Duraktan İZBAN’a binen vatandaşlar, içeride İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay’ı görünce önce şaşırdı sonra fotoğraf çekilmek istedi. Tugay daha sonra İZBAN’dan metroya aktarma yaparak Bornova yönüne doğru devam etti.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete