Egeli Gazete

Başkan Tugay ve İlçe Belediye Başkanları'ndan borç mesaisi

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ve İlçe Belediye Başkanları bugün Tarihi Asansör'de toplantı düzenledi. Yapılan toplantının gündemi ise Belediyelerin borçları oldu. Tugay'ın belediye borçları ve personel alımlarını masaya yatırdığı öğrenildi.
Başkan Tugay ve İlçe Belediye Başkanları'ndan borç mesaisi
Haberler / Güncel
29 Nisan 2024 Pazartesi 17:03

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ve  İzmr'in İlçe Belediye Başkanları borç mesaisi yaptı. 

İlkses Gazetesi'nin haberine göre, Tarihi Asansör'de gerçekleştirilen toplantının ana gündemi Belediyelerin mali yapısı ve borçlar oldu. Borçlu- Borçsuz Belediyeler masaya yatırılarak aynı zamanda Belediyeler'in personel alımları incelendiği öğrenildi. Tugay'ın Toplu İş Sözleşmeleri ile ilgili olarak Belediye'nin mali yapısının dikkate alınarak kararlar alınması gerektiği ve bu konuda dikkatli hareket edilmesini istediği öğrenildi.  İlçe belediye başkanlarının borçlardan ve belediyelere verilen ödeneklerin azlığından şikayet ettiği ileri sürüldü.

Tugay’ın mali disiplinin sağlanması amacıyla işe alımlara dikkat etmesi, tasarruf yapılması noktasının üzerine eğildiği belirtildi.

Toplantıda ayrıca, belediyelerin parti politikasına uygun olarak sosyal yardımlara eğilmesi ve belediye eliyle yapılan yardımların artırılmasının önemli olduğunu söylediği öğrenildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete