İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ve İzmr'in İlçe Belediye Başkanları borç mesaisi yaptı.
İlkses Gazetesi'nin haberine göre, Tarihi Asansör'de gerçekleştirilen toplantının ana gündemi Belediyelerin mali yapısı ve borçlar oldu. Borçlu- Borçsuz Belediyeler masaya yatırılarak aynı zamanda Belediyeler'in personel alımları incelendiği öğrenildi. Tugay'ın Toplu İş Sözleşmeleri ile ilgili olarak Belediye'nin mali yapısının dikkate alınarak kararlar alınması gerektiği ve bu konuda dikkatli hareket edilmesini istediği öğrenildi. İlçe belediye başkanlarının borçlardan ve belediyelere verilen ödeneklerin azlığından şikayet ettiği ileri sürüldü.
Tugay’ın mali disiplinin sağlanması amacıyla işe alımlara dikkat etmesi, tasarruf yapılması noktasının üzerine eğildiği belirtildi.
Toplantıda ayrıca, belediyelerin parti politikasına uygun olarak sosyal yardımlara eğilmesi ve belediye eliyle yapılan yardımların artırılmasının önemli olduğunu söylediği öğrenildi.