Egeli Gazete

Belediye işçisinin feci sonu

Manisa’nın Salihli ilçesinde traktör ile römork arasına sıkışan belediye işçisi kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.
Haberler / Politika
5 Mart 2023 Pazar 08:42
Kaza, Salihli'nin Özyurt Mahallesi 846 Sokak'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Ferhat B. (32) yönetimindeki 45 SB 3637 plakalı belediyeye ait traktör asfalt çalışması yaptığı esnada yokuş yukarı giderken traktörün şaha kalkması sonucunda, traktör ile römork arasında sıkışan Vedat Akın (41) yaralandı. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Salihli Özel Medigüneş Hastanesine kaldırılan Akın, doktorların müdahalesine rağmen kurtarılamadı. Akın’ın evli ve 2 çocuk babası olduğu öğrenilirken, kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete