Egeli Gazete

Bodrum'da havaların ısınmasıyla vatandaşlar denize akın etti

Muğla'nın Bodrum ilçesinde hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte mayıs ayının son hafta sonunda yerli ve yabancı turistler sahillere akın etti.
Bodrum'da havaların ısınmasıyla vatandaşlar denize akın etti
Haberler / Güncel
24 Mayıs 2025 Cumartesi 16:02
Muğla'nın Bodrum ilçesinde hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte mayıs ayının son hafta sonunda yerli ve yabancı turistler sahillere akın etti.
Termometrelerin 30 dereceyi gösterdiği Bodrum'da, nem oranı yüzde 40'lara kadar çıktı. Havanın ısınmasıyla birlikte başta Kumbahçe, Gümbet, Bitez ve Ortakent sahilleri olmak üzere ilçenin birçok noktasında yoğunluk yaşandı. Tatillerini Bodrum'da geçiren vatandaşlar, denize girerek serinledi, şezlonglarda güneşlendi. Plajlarda oluşan kalabalık yaz sezonunu aratmadı. Özellikle çocuklu aileler deniz keyfini uzun süre sahilde kalarak değerlendirdi. Hafta sonunu fırsat bilen Bodrumlular da sahillere akın etti. Sıcak havanın etkisiyle bazı vatandaşlar gölgede dinlenmeyi tercih ederken, bazıları ise denize girerek keyifli zaman geçirdi. Bodrum Kumbahçe sahilinde işletmesi olan Canan Topdemir sezonun açıldığını belirterek, yaz sezonunun erken başlamasından memnun olduklarını ve önümüzdeki haftalarda yoğunluğun daha da artmasını beklediklerini belirtti.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete