Egeli Gazete

Buca’daki eski tren yolu yenilenerek çevre halkın beğenisini topladı

Buca’da yıllardır atıl durumda olan eski tren yolu hattı yenilenerek bölgeyi tekrar hayata döndürdü. Hattın yeni halinden duydukları memnuniyeti dile getiren ilçe sakinleri, çalışmayı hayata geçiren Buca Belediyesi’ne teşekkürlerini iletti.
Buca’daki eski tren yolu yenilenerek çevre halkın beğenisini topladı
Haberler / Yerel Yönetimler
15 Ağustos 2025 Cuma 17:00

Buca Belediyesi, 1872 yılında Buca'nın ünlü razaki üzümünü Avrupa’ya ulaştırmak için Levantenler tarafından yapılan ve 2006 yılından beri atıl durumda olan tren yolu hattı için hayata geçirdiği proje ile ilçenin kalbinde yeni bir çekim merkezi yarattı. Tarihi demir yolu hattı, yeşil alanları, yürüyüş ve bisiklet yolları, dinlenme noktaları, egzersiz ve çocuk oyun alanları ile ilçe sakinlerinin gözde mekânı oldu. Yenilenmiş hali ile semtin çehresini değiştiren 2 bin metre uzunluğundaki yol, yeşil alanlarıyla kente yeni bir nefes alanı kazandırırken sıcak yaz gecelerinde vatandaşların serinlemek için uğradıkları bir rota haline geldi.

 

“EN İYİ HİZMETLERDEN BİRİ”

Vatandaşlar, yenilenen hattı çok beğenerek Buca Belediyesi’ne teşekkürlerini iletti. Çalışmanın Buca’da yapılmış en iyi hizmetlerden biri olduğunu söyleyen Murat Aslan, “Eskiden atıldı, kimsenin uğradığı bir yer değildi. Sadece uzaktan geçiyorduk ama şu an her akşam ailece yürüyüş yapıyoruz. Belediye yetkililerine çok teşekkür ediyoruz. Çok güzel bir yol, çok güzel bir hizmet. Bu konudaki çalışmasından dolayı belediyeyi başarılı buluyoruz. Işıklandırma çok iyi oldu. İnsanların aktivite yapabileceği, sosyalleşebileceği bir alan oluştu” ifadelerini kullandı.

 

GÖRKEM DUMAN’A TEŞEKKÜR

Yapılan çalışmadan dolayı Buca Belediye Başkanı Görkem Duman’a teşekkür eden Mustafa Gençay, “5 yıldır burada oturuyorum. İlk taşındığım zaman burası bayağı sıkıntılıydı. Görkem Başkan geldikten sonra ciddi anlamda temizlik yapıldı. Bakım yapıldı. İnsanlar daha huzurlu bir şekilde gezebiliyor. İnsanlara çok uzak yerlere gitmeden spor yapma olanağı sağlandı. Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum” diye konuştu.  Mahalle sakini Metin Aygül de “Eskiye göre çok güzel. Burası bize nefes aldırıyor” şeklinde konuştu.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete