Egeli Gazete

Bursalı'nın "istakoz" paylaşımı olay oldu

AKP İzmir Milletvekili Şebnem Bursalı'nın Instagram hesabından 'Monaco Yat Kulübü'nde ıstakoz görseli paylaştı. CHP İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı, "Afiyet olsun Şebnem Hanım. Hesap ne geldi? Enflasyon malum. Türkiye’den ucuz muydu bari?" diye sordu.
Bursalı'nın
Haberler / Güncel
13 Nisan 2024 Cumartesi 19:35

AKP İzmir Milletvekili Şebnem Bursalı'nın Instagram hesabından 'Monaco Yat Kulübü'nde ıstakoz ziyafeti fotoğrafı paylaştı. Paylaşım CHP İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı'nın tepkisine neden oldu. Salıcı, bu durumu sınıfsal bir ayrımcılık olarak nitelendirerek, Bursalı'nın paylaşımını eleştirdi.

Gençler balık ekmek yiyemezken...

Salıcı'nın yaptığı paylaşımda, "Gençler Eminönü’nde balık-ekmek yiyemezken, AKP Milletvekili Şebnem Bursalı'nın Monaco Yat Kulübü’ndeki ıstakoz ziyafeti sınıfsaldır, story atması görgüsüzlüktür, AKP kibrinin özetidir" ifadelerine yer verildi. Ayrıca Salıcı, "Afiyet olsun Şebnem Hanım. Hesap ne geldi? Enflasyon malum. Türkiye’den ucuz muydu bari?" diye sordu.

 

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete