Egeli Gazete

Çalıntı araç ihbarına giden polis ekipleri bagajda kaçak göçmenleri yakaladı

Manisa’nın Salihli ilçesinde polis ekiplerinin durdurduğu otomobilde, 1’i kadın, ikisi bagajda yolculuk yapan 9 göçmen yakalandı.
Haberler / Asayiş
7 Eylül 2024 Cumartesi 16:47
Edinilen bilgiye göre, bir aracın çalıntı olduğu ihbarı üzerine harekete geçen Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 34 KGM 234 plakalı aracı Ankara-İzmir E96 Karayolu Değirmen Kavşağında durdurup, arama yaptı. Araçta yapılan aramada 2'si bagajda, 1’i kadın olmak üzere toplam 9 kaçak göçmen çıktı.

Gözaltına alınan yabancı uyruklu şahısların idari işlemleri tamamlandıktan sonra göç idaresine teslim edileceği öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği belirtildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete