Egeli Gazete

Çeşme Belediyesinde Koronavirüs şoku, bir çalışanın testi pozitif çıktı

Çeşme Belediyesi’nde çaycı olarak görev yapan Ü.K’nin Koronavirüs testleri pozitif çıktı. Ü.K, evinde karantina altında ilaç tedavisine devam ederken, anne ve babasının da hastanede Koronavirüs tedavisi gördüğü öğrenildi.
Haberler / Sağlık
25 Ağustos 2020 Salı 16:14
Çeşme Belediyesinde çaycı olarak çalışan Ü.K’nın Koronavirüs testleri pozitif çıktı. Ü.K, evinde karantina altında ilaç tedavisine alınırken, anne ve babasının da Çeşme Devlet Hastanesi’nde Koronavirüs’ten tedavi gördüğü öğrenildi. Yetkililer, Koronavirüs belirtileri hisseden belediye görevlilerinin İlçe Sağlık Müdürlüğü’ne müracaat etmeleri konusunda uyarıda bulundu. Denizhan Güzel/gundemcesme.com

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete