Egeli Gazete

Çeşme’de bir hayal gerçek oldu: Cumhuriyet Meydanı’ndan denize girilebilecek

Yıllardır atıl durumda bulunan Cumhuriyet Meydanı’nını yenileyerek dünya standartlarına uygun hale getiren Oran “Çeşmemize yepyeni bir yaşam alanı kazandırdık, Güneşlenme Teraslarından vatandaşlarımız artık Cumhuriyet Meydanı’ndan denize girebilecek” dedi.
Haberler / Yerel Yönetimler
5 Ekim 2022 Çarşamba 19:16
Çeşme Belediye Başkanı M. Ekrem Oran Çeşme’nin kalbinde yıllarca kaçak yapılar tarafından işgal edilen sahilde gerçekleştirdiği meydan düzenlemesinin son etabıyla Çeşme’nin çehresini değiştirdi. Kentlerin meydanlarıyla var olduklarına inanan Oran, meydan çalışmalarını tamamlayarak, Güneşlenme Terasları ile Cumhuriyet Meydanı’nı denizle buluşturdu. Toplam 1500 metrekare alanda, içerisinde 8 tane Anıt Zeytin Ağacı olan Güneşlenme Teraslarına ahşap koltuklar yerleştirildi. Kompozit deck kaplama yapılan alanda çevre ve peyzaj düzenlemeleri yapıldı. Güneşlenme Terasları ile Cumhuriyet Meydanı’ndan denize girilebilecek. Çeşme Belediye şirketi ÇEŞTUR A.Ş bünyesinde açılan Teras Kafe ile de vatandaşlar Çeşme’de olmanın keyfine varacak. Çeşmemize çok yakıştı Çeşme Kalesini denizle ve mavi ile buluşturan Oran, “Her şey söz verdiğimiz gibi… Cumhuriyet Meydanı’ndan vatandaşlarımız artık denize girebilecek. Teras Kafe’de 3 liraya çay, 6 liraya kahve içebilecek. Güneşlenme Teraslarımız Çeşmemiz’e çok yakıştı, hayırlı ve uğurlu olsun” dedi.          

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete