Egeli Gazete

Çeşme’de Hıdırellez Şenliği coşkuyla kutlandı

Çeşme Belediyesi tarafından düzenlenen Hıdırellez Şenliği Çeşme ve Alaçatı’da büyük bir coşkuyla kutlandı. Başkan Denizli; “Toprağımızı bereketlendirecek olan Hıdırellez hepimize kutlu olsun, dua ve dileklerimiz kabul olsun” dedi.
Çeşme’de Hıdırellez Şenliği coşkuyla kutlandı
Haberler / Yerel Yönetimler
6 Mayıs 2024 Pazartesi 12:29

Çeşme Belediyesi tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen Hıdırellez Şenliği, bu yıl da Çeşme Amfi Tiyatro ve Alaçatı Çarşı’da belediye bandosu eşliğinde kutlandı.

Renkli görüntülere sahne olan kutlamaların coşkusuna, zaman zaman etkisini artıran rüzgâr da engel olamadı. Çeşme Belediyesi ekipleri, sabah saatlerinden itibaren kutlamalar için hazırlıklara başlarken, etkinlik alanında ateşler yakıldı. Yoğun rüzgâra rağmen yüzlerce vatandaşın katıldığı kutlamalarda Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli ile birlikte vatandaşlar da şenlik alanında yanan ateşin üstünden atlayarak baharın gelişini kutladı.

 

Denizli; “Tüm dileklerimiz kabul olsun”

Öte yandan Hıdırellez Şenliğinde vatandaşları yalnız bırakmayan Başkan Denizli’ye vatandaşlar tarafından sevgi gösterileri yapıldı. Vatandaşlarla birlikte oynayıp, Hıdırellez ateşinin üstünden atlayan Lal Denizli; “Doğanın ve toprağın yeniden uyanışını simgeleyen Hıdırellez’i kutladık. Ateşimizi yakarak ritüellerimizi yerine getirdik. Toprağımızı bereketlendirecek olan Hıdırellez hepimize kutlu olsun. Bütün dileklerimizin gerçek olması ümidiyle, birlikte nice Hıdırellezlere!” diye konuştu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete