Egeli Gazete

Çeşme, İstanbul Turizm Fuarı’nda yoğun ilgi gördü

25–26 Eylül 2025’te İstanbul’da düzenlenen Turizm Fuarı’nda Çeşme Belediyesi, ÇEŞTOB ve ATD ortak standıyla yer aldı. Yenikapı – Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde gerçekleşen fuarda,Çeşme standı ziyaretçilerden büyük ilgi gördü.
Çeşme, İstanbul Turizm Fuarı’nda yoğun ilgi gördü
Haberler / Yerel Yönetimler
26 Eylül 2025 Cuma 14:16

25–26 Eylül 2025’te İstanbul’da düzenlenen Turizm Fuarı’nda Çeşme Belediyesi, ÇEŞTOB ve ATD ortak standıyla yer aldı. Yenikapı – Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde gerçekleşen fuarda,Çeşme standı ziyaretçilerden büyük ilgi gördü.

 

İki gün süren fuarda Çeşme’ye özgü damla sakızlı ürünler, zeytinyağı, reçeller, Çeşme kavunu ve acur tohumları ziyaretçilere ikram edildi. Katılımcılar, standın otantik atmosferi ve yöresel ürünleri sayesinde Çeşme’nin turizm potansiyelini yakından tanıma fırsatı buldu.

 

Çeşme Belediyesi ve sektör temsilcileri, fuar boyunca hem yerli hem de yabancı turizm profesyonelleriyle görüşmeler gerçekleştirerek yeni iş birliklerinin kapısını araladı. Çeşme standı,yalnızca gastronomik değerleriyle değil, aynı zamanda doğası, kültürü ve turizm altyapısıyla da öne çıkarıldı. İstanbul Turizm Fuarı’na bu yıl 15 bini aşkın sektör temsilcisi katıldı. Fuar kapsamında düzenlenen paneller ve B2B görüşmeler, destinasyonların tanıtımı açısından önemli bir platform oluşturdu.

Çeşme’nin fuardaki görünürlüğü ise ilçenin ulusal ve uluslararası tanıtımına katkı sağladı.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete