Egeli Gazete

Çeşme Limanı'nda tırın içinden 138 tabanca çıktı

Almanya'ya gitmek üzere Çesme Limanı'na gelen tırda 138 tabanca ele geçirildi. Olayla ilgili tır sürücüsü gözaltına alındı.
Haberler / Asayiş
13 Mart 2025 Perşembe 16:30
Almanya'ya gitmek üzere Çesme Limanı'na gelen tırda 138 tabanca ele geçirildi. Olayla ilgili tır sürücüsü gözaltına alındı.
Çeşme Gümrük Muhafaza Kaçakçılık ve İstihbarat Bölge Amirliği ekipleri, dün akşam saatlerinde Almanya'ya gitmek üzere Çesme Limanı'na gelen ve tekstil malzemeleri taşıdığı öğrenilen tırı risk analizi için X-Ray taramasına sevk etti. Bu esnada ekipler aracın taramaya girmeden önce liman sahasında bekleme yaptığını belirledi. Durumdan şüphelenen ekipler, tırın cihaza girmeden önce konteynerlerin yanına koli indirdiğini tespit etti. Kolilerde yapılan aramada çoğu 'hayalet silah' olarak tabir edilen tabanca olmak üzere toplam 138 tabanca ve 135 şarjör ele geçirildi. Savcılık talimatıyla gözaltına alınan tır şoförü F.A., işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete