Egeli Gazete

Çeşme Tapu Müdürlüğü'nde bir personelde Koronavirüs tespit edildi

İzmir’in Çeşme ilçesinde Tapu Müdürlüğü'nde bir personelde Covid-19(Koronavirüs) tespit edildi. Tapu dairesinde işlemler dururken, personel Çeşme Alper Çizgenakat Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. 
Haberler / Sağlık
23 Temmuz 2020 Perşembe 21:38
İzmir’in Çeşme ilçesinde Tapu Müdürlüğü'nde bir personelde Covid-19(Koronavirüs) tespit edildi. Tapu dairesinde işlemler dururken, personel Çeşme Alper Çizgenakat Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Edinilen bilgiye göre, Çeşme Tapu Müdürlüğü'nde çalışan bir personelde Covid-19 tespit edilerek, 22 Temmuz Çarşamba günü Çeşme Alper Çizgenakat Devlet Hastanesi'ne yatırıldı. Çeşme Tapu Müdürlüğü'nde işlemler durdurulurken, Covid-19 virüsü tespit edilen personelin evi de karantina altına alındı. Çeşme Tapu Müdürlüğü geçici süreliğine kapatılırken, İzmir'den veya başka ilçelerden geçici personel gönderilerek tapu işlemlerine devam edilebileceği öğrenildi.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete