Egeli Gazete

Cezaevinden izinli çıktı evini yaktı

Şanlıurfa’da cezaevinden izinli çıkan mahkum, kaldığı binadaki daireyi ateşe verdi. Alev alev yanan evde dumandan etkilenen bina sakinleri, itfaiye ekiplerince kurtarıldı.
Haberler / Türkiye
14 Kasım 2021 Pazar 19:58
Şanlıurfa’da cezaevinden izinli çıkan mahkum, kaldığı binadaki daireyi ateşe verdi. Alev alev yanan evde dumandan etkilenen bina sakinleri, itfaiye ekiplerince kurtarıldı. Edinilen bilgiye göre yangın, Haliliye ilçesine bağlı Ahmet Yesevi Mahallesi'nde meydana geldi. İ.K. (34), Şanlıurfa Açık Ceza İnfaz Kurumu'ndan izinli olarak çıktı. Evine giden mahkum İ.K. iddiaya göre, bunalıma girerek evini ateşe verdi. Alevlerin yükseldiğini gören mahalleli durumu itfaiye, sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine giden itfaiye ekipleri, binada dumandan etkilenen kadın ve çocukları dışarı çıkararak, sağlık ekiplerine teslim etti. Binanın boşaltılmasının ardından ekipler, tazyikli su ile yangına müdahale etti. Yaklaşık bir saatlik çalışmanın ardından kontrol altına alınan yangın sonrası ev kullanılamaz hale geldi. Bölgede güvenlik önlemi alan polis, evini yaktığı iddia edilen İ.K.'yi gözaltına aldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete