Egeli Gazete

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çin'den 10 milyon aşının daha geleceğini açıkladı

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "İkinci parti aşımız, nasip olursa onayı çıktı Çin'den. Beklentimiz 10 milyon gelecek Büyük ihtimalle bu hafta sonuna kadar gelebilir" dedi.
Haberler / Asayiş
22 Ocak 2021 Cuma 14:22
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "İkinci parti aşımız, nasip olursa onayı çıktı Çin'den. Beklentimiz 10 milyon gelecek Büyük ihtimalle bu hafta sonuna kadar gelebilir" dedi. İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamaları; "Aşı konusunda şu anda ikinci parti aşımız nasip olursa yani onayı çıktı Çin'den. Büyük ihtimalle bu hafta sonuna kadar gelebilir. Beklentimiz 10 milyon gelecek ve bu yaş grubu, huzurevlerinde vesaire kalanlarına yönelik aşılarımız devam edecek. Aşı süreci devam edecek." "(Restoranların açılması ile ilgili) Kabine toplantısında bunu yeniden ele alacağız.” "Haziran 2023'ten önce erken seçim söz konusu değildir."  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete