Egeli Gazete

Danimarkalı başkan ilk kez tribünde

Göztepe’nin yeni sahibi ve başkanı Danimarkalı iş insanı Rasmus Ankersen, takımının iç sahada Erzurumspor FK ile oynadığı maçı tribünden takip etti.
Haberler / Spor
22 Ağustos 2022 Pazartesi 00:20
Spor Toto 1. Lig’in ikinci hafta maçında Göztepe, Erzurumspor FK’yi konuk etti. Mücadeleyi geçtiğimiz günlerde Göztepe’nin yüzde 70 hissesini devralan Sport Republic şirketinin CEO’su ve Göztepe’nin yeni başkanı Danimarkalı iş insanı Rasmus Ankersen de takip etti. Ankersen’e Göztepe’nin eski sahibi Mehmet Sepil ve Sport Republic Başkanı Henrik Kraft da eşlik etti. Karşılaşmayı locadan takip eden Ankersen, zaman zaman telefonuyla stadyumdaki atmosferi görüntüledi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete