Egeli Gazete

Denizli'de hastane yemekhanesinde 50 kişi zehirlendi

Denizli’nin Çivril ilçesinde bulunan Çivril Devlet Hastanesinde dün öğle yemeğinin ardından stajyer öğrenciler ve personellerde mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri başladı. Hastane yönetimi gıda zehirlenmesi şüphesiyle inceleme başlattı.
Denizli'de hastane yemekhanesinde 50 kişi zehirlendi
Haberler / Güncel
24 Eylül 2025 Çarşamba 17:30
Denizli’nin Çivril ilçesinde bulunan Çivril Devlet Hastanesinde dün öğle yemeğinin ardından stajyer öğrenciler ve personellerde mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri başladı. Hastane yönetimi gıda zehirlenmesi şüphesiyle inceleme başlattı.


Olay, dün öğle saatlerinde Çivril ilçesinde bulunan Çivril Devlet Hastanesinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, hastanede bulunan stajyer öğrenciler ve bazı personeller öğle yemeği için yemekhaneye geçti. Öğle menüsünde tavuk ve mantardan yiyen stajyer öğrenciler ve personellerden oluşan yaklaşık 50 kişide mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri başladı. Geneli stajyer öğrencilerden oluşan şikayetlerin ardından hastane yönetimi gıda zehirlenmesi şüphesiyle inceleme başlatıldı. Hastane yemekhane mutfağında hazırlanan öğünle ilgili soruşturma başlatılırken, numuneler incelenmek üzere alındığı öğrenildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete