Egeli Gazete

Denizli'de trenin altında kalarak hayatını kaybetmişti: Son yolculuğuna uğurlandı

Aydın'ın Nazilli ilçesinde trenin altında kalarak hayatını kaybeden genç ambulans şoförü memleketi Denizli'de son yolcuğuna uğurlandı.
Denizli'de trenin altında kalarak hayatını kaybetmişti: Son yolculuğuna uğurlandı
Haberler / Güncel
5 Haziran 2025 Perşembe 16:42
Aydın'ın Nazilli ilçesinde trenin altında kalarak hayatını kaybeden genç ambulans şoförü memleketi Denizli'de son yolcuğuna uğurlandı.

Olay, İstiklal Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, paramedik ambulans şoförü Mustafa Erke, Denizli-İzmir seferini yapan yolcu treninin altında kaldı. Yapılan ihbar üzerine bölgeye jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri trenin altında kalan Erke'nin hayatını kaybettiğini tespit etti. Olay yeri incelemesinin ardından Erke'nin cansız bedeni hastane morguna kaldırıldı. Ambulans şoförü Erke'nin yolcu treni gelirken raylara yatarak yaşamına son verdiği ileri sürüldü. Bu ay içinde düğün yapacağı öğrenilen Erke'nin kendisi gibi sağlık çalışanı olan nişanlısı ve çalışma arkadaşları olay yerinde gözyaşlarına boğuldu.
Otopsi işlemlerinin ardından ailesine teslim edilen Mustafa Erke'nin cenazesi memleketi Denizli'ye getirildi. Asri Mezarlık Camii'nde kılınan cenaze namazının ardından Mustafa Erke'nin cenazesi Asri Mezarlıkta toprağa verildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete