Egeli Gazete

Dikili Belediyesinden okullarda hijyen operasyonu

Pazartesi günü anaokulu ve ilkokul birinci sınıflarda başlayacak olan yüz yüze eğitim öncesi Dikili’deki okullarda dezenfeksiyon işlemi Dikili Belediyesi tarafından gerçekleştirildi
Haberler / Yerel Yönetimler
19 Eylül 2020 Cumartesi 08:15
Dikili Belediyesi tarafından koronavirüs ile mücadele tüm hızıyla sürdürülürken, ilçe genelinde gerçekleştirilen dezenfeksiyon çalışmalarına okullar da eklendi. Pazartesi günü başlayacak yüz yüze eğitim öncesi ilçedeki tüm anaokulu ve ilkokullarda dezenfeksiyon çalışması gerçekleştirildi. Hijyenik ortam Çalışmayla ilgili bilgi veren Dikili Belediye Başkanı Adil Kırgöz, “Pandemi sürecinde dezenfeksiyon çalışmalarımızı ilçemizin genelinde sürdürüyoruz. Bu kapsamda Pazartesi günü yüz yüze eğitime açılacak anaokullarımız ve ilkokullarımızda da dezenfeksiyon çalışmalarımızı gerçekleştirdik. Yeni eğitim-öğretim yılında okula merhaba diyecek evlatlarımız hijyenik bir ortamda eğitim alacaklar. Tüm çabamız evlatlarımızın sağlıkla ve başarıyla eğitim-öğretim yılı geçirmeleri. Bu amaçla da çalışmalarımıza devam edeceğiz. Tüm öğrencilerimize başarılar diliyorum.” dedi.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete