Egeli Gazete

Döviz alım satımında kimlik tespiti şartı değiştirildi

Döviz alım satımında kimlik tespiti zorunlu hale getiren düzenlemede değişikliğe ilişkin tebliğ Resmi Gazete’de yayımlandı. Tebliğe göre, 100 dolar ve üstünde, kimlik beyanı zorunlu olacak.
Haberler / Türkiye
18 Kasım 2021 Perşembe 10:10
Hazine ve Maliye Bakanlığının Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 sayılı karara ilişkin tebliğde değişiklik Resmi Gazete'de yayımlandı. Tebliğe göre, Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Karara İlişkin Tebliğ 18'inci maddesinin yedinci fıkrasında yer alan ‘mevcut ortaklar dışında kişilere' ibaresi yürürlükten kaldırıldı. Aynı Tebliğin 20'inci maddesinin altıncı fıkrasında yer alan ‘tüm işlemlerde' ibaresi ‘100 ABD Doları ve/veya karşılığı Türk Lirası tutarını aşan işlemler için' şeklinde değiştirildi. Aynı tebliğin 30'uncu maddesinin birinci fıkrasında yer alan ‘zorunlu halleri değerlendirmeye, ‘ibaresinden sonra gelmek üzere ‘işlem limitlerini belirlemeye' ibaresi eklendi. Tebliğ yayımı tarihinde yürürlüğe girer. Tebliğ hükümlerini Hazine ve Maliye Bakanlığı yürütecek.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete