Düzce Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nde çalışan kadın personeline anlamlı bir sürpriz hazırladı.
O anlar kameralara böyle yansıdı
Düzce Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekibi, kadın personellerin eşleriyle özel röportajlar gerçekleştirerek duygusal mesajlar içeren videolar hazırladı. Mesai saati başladığında, video ekranda verilmeye başlandı. Göz yaşlarını tutamayan kadın personeller ikinci şoku video bittikten sonra ellerinde çiçekle gelen eşlerini görünce yaşadı. O anlar Düzce Belediyesi’nin X hesabından paylaşıldı.