Egeli Gazete

Ege'nin sembol isimlerinden eski Bakan Nahit Menteşe hayatını kaybetti

Eski Başbakan Yardımcısı ve İçişleri Bakanı Nahit Menteşe, Ankara'da tedavi gördüğü hastanede vefat etti.  
Ege'nin sembol isimlerinden eski Bakan Nahit Menteşe hayatını kaybetti
Haberler / Politika
31 Aralık 2024 Salı 11:02

İçişleri, Milli Eğitim, Enerji, Ulaştırma, Gümrük, Turizm Bakanı ve 32. Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti'nde Başbakan Yardımcısı olarak görev yapmış Aydın Milletvekili Nahit Menteşe, Ankara'da bir süredir tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Vefat eden Menteşe için TBBM'de resmi cenaze töreni düzenlenecek. Menteşe'nin naaşı törenin ardından Ahmet Hamdi Akseki Cami'sinde kılınacak cenaze namazının ardından toprağa verilecek.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete