Egeli Gazete

Erzurum'dan İzmir'e tehlikeli yolculuk: Şoförün direksiyon başında mesajlaştığı anlar kameralara yansıdı

Erzurum’dan İzmir’e yolcu taşıyan ve Aras Turizm şirketine ait otobüsün şoförü de seyir halindeki cep telefonuyla mesajlaşma görüntüleri şok etti.
Haberler / Güncel
10 Mart 2025 Pazartesi 11:37
Erzurum’dan İzmir’e yolcu taşıyan ve Aras Turizm şirketine ait otobüsün şoförü de seyir halindeki cep telefonuyla mesajlaşma görüntüleri şok etti.

Ülkemizde tüm uyarılara ve alınan önlemlere rağmen trafik kazalarında azalış olmaması, her yıl binlerce insanımızın bu yüzden yaşamını kaybetmesinden ders alınmıyor. Erzurum’dan aldığı yolcularla İzmir yönüne hareket eden otobüs şoförünün telefonla mesajlaşması araçtaki yolcular tarafından cep telefonu ile kayıt altına alındı. Şoförün bu anlarda yol ile irtibatının kesildiği ve tamamen mesajlaşmaya odaklandığı görüldü.
Yolcular cep telefonu ile kayıt altına aldıkları görüntüleri ve araçta yaşanan sıkıntıların tekrar yaşanmaması, önümüzdeki seyahatlerde kazalara sebep verilmemesi için Aras Turizm firması yetkililerine ulaştırdıklarını belirttiler.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete