Egeli Gazete

ESHOT’ta şok, Genel Müdür Erhan Bey ve eşinin Koronavirüs testi pozitif çıktı

Dünyayı sarsan Koronavirüs salgını İzmir’de de etkili olmaya devam ediyor. İzmir Büyükşehir Belediyesinin en büyük kuruluşlarından birini olan ESHOT’un Genel Müdürü Erhan Bey’in de Koronavirüs testinin pozitif çıktığı öğrenildi. İlk önce eşi Sabiha Bey'in Koronavirüs testinin pozitif çıktığı daha sonra ise Erhan Bey’in yaptırdığı testin de pozitif olarak göründüğü öğrenildi. Erhan Bey ve eşinin evlerinde karantinada olduğu belirtildi. ESHOT ve Büyükşehir Belediyesi’nde Erhan Bey ile temasta olan herkesin evlerinde izlemeye alındığı öğrenild
Haberler / Sağlık
13 Temmuz 2020 Pazartesi 15:07
Dünyayı sarsan Koronavirüs salgını İzmir’de de etkili olmaya devam ediyor. İzmir Büyükşehir Belediyesinin en büyük kuruluşlarından birini olan ESHOT’un Genel Müdürü Erhan Bey’in de Koronavirüs testinin pozitif çıktığı öğrenildi. İlk önce eşi Sabiha Bey'in Koronavirüs testinin pozitif çıktığı daha sonra ise Erhan Bey’in yaptırdığı testin de pozitif olarak göründüğü öğrenildi. Erhan Bey ve eşinin evlerinde karantinada olduğu belirtildi. Erhan Bey'in durumunun iyi olduğu şimdilik ilaç kullanmaya gerek olmadığı ifade edildi. ESHOT ve Büyükşehir Belediyesinde Erhan Bey ile temasta olan herkesin evlerinde izlemeye alındığı öğrenildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete