Egeli Gazete

Fenerbahçe, Pereira ile yollarını ayırdı

Fenerbahçe'de alınan kötü sonuçlar ve şampiyonluk yarışından uzaklaşılması sonrasında teknik direktör Vitor Pereira ile yollar ayrıldı.
Haberler / Türkiye
20 Aralık 2021 Pazartesi 22:09
Fenerbahçe Kulübü, sezon başında göreve getirdiği teknik direktör Vitor Pereira’yı gönderdi. Beşiktaş derbisindeki beraberliğin ardından lider Trabzonspor ile puan farkının 14’e çıkması, sarı-lacivertli taraftarların da tepkisini çekmişti. Fenerbahçe yönetimi, taraftarların istifa tezahüratlarının ardından Portekizli teknik adamın görevine son verdi. Fenerbahçe’nin teknik direktör koltuğu için en büyük aday A Milli Takım Teknik Direktörü Kuntz’un yardımcısı Kenan Koçak… Fenerbahçe, Vitor Pereira ile 2021-2022 sezonunda çıktığı toplam 25 maçta 11 galibiyet, 7’şer beraberlik ile mağlubiyet aldı. Sarı-lacivertliler, UEFA Avrupa Ligi’nde de grubunu 3. sırada tamamlayıp, UEFA Konferans Ligi’ne gitmişti! FENERBAHÇE’NİN AÇIKLAMASI “Kamuoyuna Duyuru | Futbol A Takım Teknik Direktörümüz Vitor Pereira ile sözleşmesinin sonlandırılması konusunda anlaşma sağlanmış ve yollarımız ayrılmıştır. Kendisine bugüne kadar gösterdiği çaba ve çalışmalarından dolayı teşekkür eder, gelecek kariyerinde başarılar dileriz.” ALİ KOÇ 8. TEKNİK DİREKTÖRÜNÜ ESKİTTİ! Fenerbahçe Kulübü’nün 2-3 Haziran 2018 tarihlerinde yapılan kongrede başkan seçilen Ali Koç, 3,5 yıllık görevinde 8 farklı teknik direktörle çalıştı. Koç, Vitor Pereira’nın görevine son vermesiyle 9. teknik direktör arayışlarına başladı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete