Egeli Gazete

Galatasaray’da Fatih Terim dönemi bitti

Galatasaray Yönetimi, Teknik Direktör Fatih Terim ile yolları ayırdı.
Haberler / Türkiye
10 Ocak 2022 Pazartesi 14:27
Galatasaray'da bugün yönetim kurulu ile yapılan toplantı sonrası teknik direktör Fatih Terim'le yollar ayrıldı. Nef Stadyumu'nda tecrübeli teknik adamla yapılan toplantı 15 dakika sürmüştü. Oldukça kötü geçen ilk yarının ardından Süper Lig'in ikinci yarısına Giresunspor karşısında start veren Galatasaray'da alınan 1-0'lık mağlubiyet büyük yıkım yarattı. 15 DAKİKALIK GÖRÜŞME Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Nef Stadyumu'nda başkan Burak Elmas ve yöneticilerle görüşme yaptı. Görüşmenin 15 dakika sürdüğü öğrenildi. Tecrübeli teknik adam bu kısa görüşme sonrası stattan ayrıldı. FATİH TERİM'LE YOLLAR AYRILDI Galatasaray'da yapılan bu görüşmede teknik direktör Fatih Terim'le yollar ayrılmasına karar verildi. Sarı-kırmızılı ekipten resmi açıklamanın gün içinde yapılması bekleniyor  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete