Egeli Gazete

Gençler İzmir'i geziyor: 2025 yılının ilk durağı Ödemiş oldu

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği “Gençler İzmir’i Geziyor” projesi kapsamında yeni yılın ilk durağı Ödemiş oldu. Gençlere şehrin tarihi ve kültürel zenginliklerini tanıtmak amacıyla düzenlenen geziler kapsamında ikinci tur 26 Ocak’ta yapılacak.
Gençler İzmir'i geziyor: 2025 yılının ilk durağı Ödemiş oldu
Haberler / Yerel Yönetimler
24 Ocak 2025 Cuma 09:18

İzmir Büyükşehir Belediyesi “Gençler İzmir'i Geziyor” projesi kapsamında 18-30 yaş arası gençlere yönelik kültür gezilerine devam ediyor. Gençlere şehrin tarihi ve kültürel zenginliklerini tanıtmak amacıyla düzenlenen geziler kapsamında 2025 yılının ilk durağı Ödemiş oldu. İlçede Gölcük, Birgi ve Çakırağa Konağı gibi önemli yerler ziyaret edildi.

26 Ocak ve 2 Şubat, 9 Şubat, 23 Şubat tarihlerinde düzenlenecek turlar, Ödemiş'te Gölcük ve Birgi'nin yanı sıra Selçuk-Efes ve Şirince gibi tarihi mekânları da kapsayacak. Turlara katılmak isteyen gençler, ayrıntılı bilgi almak ve başvuru yapmak için gencizmir.com web adresini ziyaret edebiliyor.

Proje kapsamında 2024 yılında 16 farklı tur ile yaklaşık bin gence ulaşıldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete