Egeli Gazete

Gevreğe zam gelecek mi?

Haberler / Güncel
7 Eylül 2022 Çarşamba 09:53
7 Haziran’da 3,5 liradan 4 liraya çıkarılan bir gevreğe yeniden zam yapmak istemediklerini belirten İzmir Gevrekçiler Odası Başkanı Şükrü Erişen, ‘’Önümüzde gramajı düşürülmüş gevrek de olmak üzere bazı projeler var. Yarım gevrek olmaz, o kadar da gariban değiliz. Süreci zamdan uzak tutmaya çalışıyoruz. Şu iyi bilinmeli ki, bir gevreğin maliyeti 5,5 lira oldu’’ açıklamasında bulundu. İzmir Gevrekçiler Odası Başkanı Şükrü Erişen, ‘’ Süreci zamdan uzak tutmaya çalışıyoruz. Zam, zam, zam yorulduk. Zam yaptıkça üzülüyoruz. Zam yapmamak için başka formüller arıyoruz’’ yanıtını verdi. İzmirlileri için hangi formül daha iyi olacaksa, onu hayata geçirmek istiyoruz. Arkadaşlarla, önümüzdeki formüller üzerinde çalışıyoruz’’ dedi. Ozan Ekiz/ Egedesonsöz

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete