Egeli Gazete

Göztepe’de Başkan Vekili Talat Papatya görevinden ayrıldı

Göztepe Spor Kulübü, 8 yıldır başkan vekilliği görevini yürüten ve Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu'na seçilmesi sebebiyle kulüpten ayrılan Talat Papatya’ya teşekkür etti.
Haberler / Spor
30 Haziran 2022 Perşembe 13:29
Göztepe Spor Kulübü’nde, Mehmet Sepil’in yanında 8 yıldır başkan vekilliği görevini yürüten Talat Papatya, Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu’na seçilmesi sebebiyle sarı-kırmızılı kulüpten ayrıldı. Talat Papatya’nın ayrılığı üzerine Göztepe, teşekkür mesajı yayımladı. Mesajda şu ifadelere yer verildi: “Kulübümüzde 8 yıldır başkan vekilimiz olarak görev yapan Talat Papatya’nın, Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu’na seçilmesinden sonra görevinden ayrıldığını kamuoyunun bilgisine sunarız. Göztepe Spor Kulübü olarak, Talat Papatya’ya 8 yıldır göstermiş olduğu emeklerinden ötürü teşekkür eder, Türk futbolunun gelişimi için üstlendiği yeni görevinde başarılar dileriz.”

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete