Egeli Gazete

Göztepe’nin 3 maçlık İzmir serüveni başlıyor

Göztepe, Spor Toto 1. Lig’de arka arkaya oynayacağı 3 maçta da İzmir dışına çıkmayacak. Sarı-kırmızılılar bu süreçte Boluspor ve Pendikspor ile evinde, Altınordu ile de deplasmanda oynayacak.
Haberler / Spor
1 Mart 2023 Çarşamba 10:49
Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Göztepe, Kahramanmaraş merkezli depremler nedeniyle ara verilen ligde 3 Mart Cuma günü Boluspor maçıyla tekrar mesaiye başlayacak. Sarı-kırmızılılar, ligde oynayacağı ilk 3 maçta Boluspor ve Pendikspor’u konuk edecekken, deplasmanda da Altınordu ile karşı karşıya gelecek. Göz-Göz böylece İzmir dışına çıkmamış olacak. Ekrem Dağ ve teknik heyeti, play-off iddiasını güçlendirmek için İzmir’deki maçları kayıpsız geçip, puan durumunda üst sıralara yükselmek istiyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete