Egeli Gazete

Göztepe, seyircisinden yoksun ilk maçına çıkıyor

Göztepe, Spor Toto 1. Lig’in 17. haftasında Gürsel Aksel Stadyumu’nda Manisa FK’yı konuk edecek. İzmir temsilcisi, Altay derbisinde yaşanan olaylardan dolayı ilk kez seyircisiz maça çıkmış olacak.
Haberler / Spor
8 Aralık 2022 Perşembe 12:17
Spor Toto 1. Lig’in 17. haftasında Göztepe, 10 Aralık Cumartesi günü Manisa FK’yı ağırlayacak. Müsabaka, saat 19.00’da Gürsel Aksel Stadyumu’nda başlayacak. Sarı-kırmızılı ekip, yaklaşık 2 hafta önce oynanan Altay mücadelesinde yaşanan olaylardan dolayı evinde 4 maçlık seyircisiz oynama cezası almıştı. İzmir temsilcisi, cezasını bu hafta Gürsel Aksel’de oynayacağı Manisa FK maçıyla birlikte çekmeye başlayacak. Göz-Göz, bu maçın yanı sıra Aralık 25’teki Bodrumspor, Ocak 15’teki Sakaryaspor ve Ocak 29’daki Bandırmaspor maçlarını seyircisiz oynayacak. İzmir temsilcisi, 12 Şubat’ta oynayacağı Boluspor karşılaşmasıyla uzun bir aranın ardından taraftarıyla buluşmuş olacak.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete