Egeli Gazete

Göztepe ve Karantina iskeleleri yeniden devrede

Tadilat çalışmaları için geçici olarak kapatılan Göztepe ve Karantina iskeleleri, 10 Ocak Cuma gününden itibaren yeniden hizmete açılacak. İskelelerdeki çalışmalar gemi seferlerini aksatmayacak şekilde yürütülecek.
Göztepe ve Karantina iskeleleri yeniden devrede
Haberler / Yerel Yönetimler
9 Ocak 2025 Perşembe 11:09
İzmir Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı, bazı bölümleri yıpranan Göztepe ve Karantina iskelelerini, yenilemek amacıyla geçici olarak kapatmıştı. Vatandaşlardan gelen yoğun talep üzerine, iskelelerin yeniden açılmasına ve tadilat çalışmalarının gemi seferlerini aksatmayacak şekilde yürütülmesine karar verildi. İki iskele, 10 Ocak Cuma gününden itibaren yeniden hizmette olacak. Gemiler, Karşıyaka-Üçkuyular-Göztepe-Karantina ve Üçkuyular-Göztepe-Pasaport-Alsancak hatlarında, önceki tarife kapsamında sefer yapmaya devam edecek.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete