Egeli Gazete

Göztepeli Mehmet Ayberk Koşak’tan 6 madalya

Göztepe Spor Kulübü sporcusu Mehmet Ayberk Koşak, Mersin’de düzenlenen Artistik Cimnastik Türkiye Şampiyonası’nda 1’i altın, 4’ü gümüş ve 1’i bronz olmak üzere toplamda 6 madalya kazandı.
Haberler / Spor
3 Ekim 2022 Pazartesi 16:01
Mersin’de 30 Eylül - 2 Ekim tarihleri arasındaArtistik Cimnastik Türkiye Şampiyonası düzenlendi. Şampiyonada Göztepe Spor Kulübü’nü Mehmet Ayberk Koşak, Ferhat Arıcan ve Tamer Aguş temsil etti. Mehmet Ayberk Koşak, genel tasnifte 2 gümüş, yer aletinde altın, kulplu beygir ve halka aletinde gümüş, barfiks aletinde ise bronz madalyanın sahibi oldu. Koşak’ın başarısı üzerine resmi internet sitesinde paylaşım yapan Göztepe Spor Kulübü, Koşak’ı ve antrenörünü tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete