Egeli Gazete

Gübrenin bile sahtesini yaptılar: Manisa'da 29 ton ele geçirildi

Manisa’da jandarma ekipleri tarafından Salihli, Akhisar ve Gölmarmara ilçesinde düzenlenen operasyonda 29 ton sahte gübre ele geçirildi.
Gübrenin bile sahtesini yaptılar: Manisa'da 29 ton ele geçirildi
Haberler / Güncel
24 Mart 2025 Pazartesi 12:10
Manisa’da jandarma ekipleri tarafından Salihli, Akhisar ve Gölmarmara ilçesinde düzenlenen operasyonda 29 ton sahte gübre ele geçirildi. 
Manisa İl Jandarma Komutanlığına bağlı Salihli, Akhisar ve Gölmarmara İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Salihli’nin Yılmaz Mahallesi ile Gölmarmara’nın İhsaniye Mahallesi’nde sahte gübre satışı yapıldığı ihbarı üzerine çalışma başlattı.

Salihli ve Akhisar Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde Manisa İl Jandarma Komutanlığı İstihbarat, KOM, TEM Şube Müdürlükleri, Gölmarmara ve Salihli İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince, A.O.’nun (58) ikametinde yapılan aramada 18 ton, A.U.’ya (47) ait depoda 11 ton olmak üzere toplam 29 ton sahte gübre ele geçirildi.

Sahte gübrelere el konulurken, olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği öğrenildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete