Egeli Gazete

İsrail'de 4. doz Covid-19 aşısına onay

Haberler / Dünya
31 Aralık 2021 Cuma 09:32
Dünya genelinde korona virüsle mücadeleye karşı önlemler arttırılıyor. İsrail Sağlık Bakanlığı Genel Direktörü Nachman Ash düzenlediği basın toplantısında, ülkede Covid-19'a savunmasız olanlar için 4. doz aşı uygulanmasına karar verildiğini duyurdu. Ash, Omicron mutasyonunun yol açacağı enfeksiyon dalgasına karşı bunu yapan ilk ülkelerden olduklarını ifade ederek 4. dozun ilk olarak bağışıklık sistemi zayıf olanlara uygulanacağını söyledi. Ash “Verileri günlük olarak izlemeye devam edeceğiz ve bu tavsiyeyi nüfusun daha fazlasına genişletmemizin gerekip gerekmediğini göreceğiz” dedi. Nüfusun yüzde 64'ü Covid-19'a karşı tamamen aşılı İsrail, 1 yıl önce Pfizer'in korona virüs aşısını uygulamaya başlayan ilk ülkeler arasındaydı ve geçtiğimiz yaz 3. doz aşı uygulamasına başlamıştı. Sağlık Bakanlığının son verilerine göre yaklaşık 9.5 milyonluk nüfuslu ülkede 5 milyon 904 bin 296 (nüfusun yüzde 64'ü) kişiye aşının 2 dozu uygulandı. 3 doz aşı yaptıran kişi sayısı ise 4 milyon 222 bin 99 olarak açıklandı. Ülkede korona virüs salgınında bugüne kadar 8 bin 243 kişi hayatını kaybederken, toplam 1 milyon 374 bin 453 vaka tespit edildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete