Egeli Gazete

İZBAN’da uyuşturucu kullanan genç kız adli kontrolle serbest

İzmir Banliyö Sistemi'nde (İZBAN) uyuşturucu madde kullandığı anlar cep telefonu kamerasına yansıyan genç kız, adli kontrolle serbest kaldı.
İZBAN’da uyuşturucu kullanan genç kız adli kontrolle serbest
Haberler / Güncel
4 Nisan 2024 Perşembe 09:20
İzmir Banliyö Sistemi'ne (İZBAN) binen genç bir kızın etrafındaki yolculara aldırış etmeden metemfetamin olarak tabir edilen uyuşturucu maddeyi kullandığı anlar, toplu taşımayı kullanan vatandaşlar tarafından dün cep telefonu kamerasıyla görüntülenmişti. Vatandaşlarla tartışma yaşayan ve kendisine "Burada çocuklar var" ikazda bulunan vatandaşa genç kızın, “Bana hemen polis gönderir misin? Çık yukarı git şikayet et, benim de amacım o yani” dediği duyulan ve sosyal medyada paylaşılan görüntü üzerine çok sayıda vatandaş, yaşanan akıl almaz olaya tepki göstermişti.

Serbest kaldı

Sosyal medyadaki görüntüler üzerine harekete geçen polis ekipleri, kimliğini tespit ettikleri 23 yaşındaki A.Ö.’yü İZBAN Mavişehir İstasyonu’nda yakaladı. Madde etkisinde olduğu ve içerisinde bir miktar uyuşturucu madde kalıntısı olan cam düzeneğin ele geçirildiği olayda gözaltına alınan genç kız, emniyetteki işlemlerinin ardından bugün çıkarıldığı mahkemece adli kontrolle serbest kaldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete